Melis__1 merhaba bundan önceki gebeliğim kimyasaldi.
Beta hic artmadı düzgün çift rakamları geçemedi 5 haftalık oldu kese göremedim. 6. Haftanın başında kanamam oldu doktora gittim. Kimyasal geçirmişsin dedi.
Şöyle ki beta düzenli artarsa sorun yok 1500 olursa da kese gorebilirsiniz
- Haftaya kadar da kesinlikle her şey netleşiyor. Kimyasal mi yoksa normal mi?
Eğer kimyasal olursa da üzülmeyin ben kimyasaldan 5 gün sonra yeniden gebe kalmış birisiyim..