Ebubekir
Merhaba arkadaşlar bu gün tahlil sonuçlarımı aldım fakat doktora göstermedim henüz sağlık ocağındaki doktor karaciğer enzimlerimin yüksek olduğunu ve şekerimin düşük olduğunu söyledi böyle bi durumla karşılaşan var mı bebeğe bi zararı var mı yada bana tedavisi var mı yada bilen yardımcı olabilir mi?