Bilgee canım çokta düşük bi kilosu yok maşallah bebeğin e 3 kilo doğsa çok iyi bence biz toplumca iri bebek seviyoruz galiba ben istahsizim çok ikinci gebeligim bende endiseliyim bebek küçük diye bakalım 24+2 haftaligim 10 gün sonra kontrolüm var bakalım beslemismiyim☺saglicakla dogsunlar insallah🙏🙏