anasi65 Selam kızlar şeker yükleme yaptınız mı ben bugün yaptım 133 çıktı doktor sınıra yakın dedi ne yapmak lazım
alparslanin_annesi anasi65 yapacak birsey yok canim bana da öyle çıktı yine normal sayılır yani seninkide sinir 140 aşağısı normal kabul ediliyor tatlı tüketimine dikkat et şeker yükselmemesi ilerlememesi için sağlıklı beslenmenin şart