Kızlar doğuma yanınıza nolur nolmaz diye bebek mamasida alıp cantaniza koydunuzmu?
Bazı bebekler anne sütüyle doymuyormus galiba o yüzden tedbir amaçlı alinmali mi yoksa gerek yokmu?
Aldıysanız hangi mamayi aldınız önerirsiniz yardımcı olurmusunuz ? Haftaya alışverişe cikicam mama gerekliyse onuda alıyım şimdiden diyorum