Herkese merhaba 5 haftalık gebeyim polikistik overım 8 ay uğraştıktan sonra çok şükür gebe kaldım en son beta 1200ü geçtikten iki gün sonra keseyi gördüm doktorum iki hafta sonraya randevu verdi bebek ve kalp atışı için. Bu gün bir iki damla açık kahverengi lekelenmem oldu baya endişelendim düşük tehlikesi taşır mı iki hafta çok uzun süre nasıl bekleyeceğim bilmiyorum