Merimeri20 Kızlar 23+5 günlüğüz 2 gündür kahverengi akıntım oluyor doktor alttan muayeneyi kabul edersen yapalım dedi bebeğe bir zararı olur mu erken doğumu tetikler mi acaba
Gzmmmmmm11 Merimeri20 kahverengi akıntın oluyorsa yaptırabilirsin rahim ağzın açılmaya başlamış olabilir benimde lekelenmem oldu alttan baktırdım açılmam baslamıs
hafsam_omerim Merimeri20 ben Almanyada yaşıyorum doktorum hep alttan muayene yapıyor. 17haftalığım şuan bi sıkıntı olmadı
altintaslar Merimeri20 Bir riski olsa doktorlar önermez. Hiçbir tehlikesi yok hatta vajinal muayene bana daha güvenilir geliyor. Daha net detaylı gösterdiği için
mercimekveannesiiii Merimeri20 23+4 günlüğüm şuan . 22+2 de perinatolog bebeği aşağıda gördü ve alttan bakmasının gerektiğini söyledi. Daha önce bebeğin aşağıda diyen doktor olmamıştı. Alttan baktırdım bende . Çok şükür şuan bi problem yaşamadım 🙏 8 gün oldu . Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
211212g Merimeri20 erken doğumu tetiklemez cnm oyle olsa zaten doktorlar bakmaz 30 haftaya kadar alttan bakıldı bana her ay rahim ağzı ölçüldü çünkü erken doğum riskim vardı alttan daha net görüldüğü için bakıyorlar