Sekr5 Kızlar gebelikte idrar yolu enfeksiyonu olan var mı antibiyotik tedavisi olan bu süreç nasıl geçti erken doğum oldu mu
Krdlnnnnnnnn Sekr5 bende var antibiyotik kullanıyorım ama cok bulantı yaptı bende cok kötüyüm 6 haftalığım bu arada
Sekr5 Selin12- onları ilk zamanlar kullandım şuan 33 haftaligim baya ağır bı antibiyotik verdi hap şeklinde onu kullanıyorum çok ileri derecede ilerlemiş erken doğum olur diye korkuyorum
Sekr5 Krdlnnnnnnnn ay canım çok erken mutlaka ilaçlarını iç benim için geç oldu ama bol bol su iç çok ağrım oldu benim erken doğum da olabilirim o yüzden şimdiden önlemini al