Kahramanjale Merhaba arkadaşlar dün doğum doktoruna gittim benden idrar ve kan tahlili istedi. Sonuçta glukoz sonuç 87 referans aralığı 70-100 çıktı sizce şeker hastalığı mi var.. bilen biri varsa yazabilir mi
Esenkaplan Kahramanjale 87 referans aralığının içinde yani sizce var mı seker 100 den küçük olduğuna gore🤣
Esenkaplan Kahramanjale 87 70 den kucuk 100 den büyük bir rakam olmadığı için seker yok drunuz detaylı bilgiyi verir
sayre Merhabalar ben diyetisyenim, şeker hastalığı yok gibi görünüyor. Kaçıncı haftadasınız? Şeker ile ilgili net bilgi için doktorlar genelde şeker yüklemesi yapar.
sayre Kahramanjale daha çok erken zaten 24. haftayı geçtikten sonra tekrar kan tahlili yaptırın şekere bakın.
sayre papatya56 merhaba 61 gerçekten çok düşük… Sık sık az az beslenmeye özen gösterin. ÖZellikle 2 3 saatte bir öğün yapmaya dikkat edin.