Burda post açtım bebeğim kanala inmedi ne yapabilirim diye kimse cevaplamadı, umursamadı. Nerde entrika, kaynana, görümce, aldatma postu var herkes doluşur. Sitenin asıl amacı olan hamilelikle alakalı olan sorulara cevap yazmıyor kimse. Belki birinin daha ihtiyacı olur da cevap alamaz diye yazıyorum. Bebeğim kanala inmemişti ördek yürüyüşü yaptım ve kanala indi şuan sancılarım var gittim hastaneye kanala inmiş doğum her an olabilir 2 gün içinde doğar dediler. Bebeği kanala inmeyenlerin aklında bulunsun bacakları iki yana açıp göbeği ortaya alıp o şekilde ördek yürüyüşü yapıyoruz ve kanala iniyor 😂