Kızlar selam,
25 . Haftadayım şeker testi yaptırdım 50 lik. Açlık 105 içtiğim glikozdan 1.saat sonra 230 çıktı. Yarın doktoruma göstericem. 2 hafta önce amniyo sıvım fazla çıkmıştı. Bu yüzdendir dedi testi yapan kız. Bir risk oluşturur mu acaba, veya tekrardan 100 lük bir test yapar mı? Aslında yediklerimede dikkat ediyorum neden oldu böyle anlamadım 🥺