Bu yolculuk çok zor hayalini kurmak istemek dilemek herbasini yastığa koyduğunda bebeğim olcakmi düşünmek..sabah uyandiginda yeniden bebeğim olcakmi rabbim demek umutsuz uyanmak yinede Umutlanmak hayal etmeyi hiç bırakmamak.rabbim kaderimizde yazılıysa vercek buna inandım dualar ettim rabbim nasipet hayırlısıyla inanmak ..benim gibi bu duyguları yaşayanlar buradalar Umut olsun size kızlar..tabiki öncelikle doktra gidin araştırın sorustrun belki bı sıkıntınız var oyuzden olmuyo ben çok araştırmacı biriyim takıntılı hatta stres onmli tabi ..önce siz bı bakın yapabilceklernze benim bı kimyalsal oldu oo çok üzdü beni hep bolemi olucak dedim rahim flmne kadar cektm tahllrm yaptm bı sknti yokdu enson femara ve klomen ayni anda kullndirdi doktr tek sefer hamile kaldım..ben hayalime kavustum sabırsızlıkla bekliyorum bugün cuma dilerim hepiinize nasip olur bu duygu bu an..dualrimdasiniz..