birmelekannesi0 Son adete göre 17 haftalığım ama ultrasona göre 15+5 günlüğüm, bebeğim acaba karnımın tam olarak neresinde çok merak ediyorum, bebeğini hissedenler bu haftalarda tarif edebilirlermi ?