Dolunaybelinay Kimler dayanamayıp cinsiyet öğrenmeye gitti 😬 16. Hafta da öğrenmeyi düşünüyorum net olsun diye. Pazartesiyede randevum var kontrol amaçlı. Yine de tahmin yapacağını sanmıyor um doktor un😂😂
benimmdunyamm Dolunaybelinay pazartesi 12 haftaydi tam bebek hareketliydi ama göremedi görse yapardı tahmin 🤣çünkü cinsiyeti göremiyorum dedi devlete gidiyorum millet devlet söylemiyor diyor ama söylüyor yani ikili tarama yaptırdım 3 haftaya çıkar sonuç 3 haftaua gel dedi o zaman gosterur inşallah
Seda1208 Dolunaybelinay ben dün ikili tarama için gitmiştim orda tahmininin erkek olduğunu ama yinede erken olduğunu söyledi 2 hafta sonra tekrar gideceğim sonuç için o zaman tekrar soracağım 😊
Ozum12 Dolunaybelinay ben bugün gittim cinsiyet tahmini yapmadı sadece ikili tarama için kan ver sonuçların 1 haftaya çıkar sonuçlarını alıp gelirsin dedi cinsiyet tahmini varmı dedim daha erken dedi tahminde bile bulunmadı 😅🌸
Denizyildizi1 Dolunaybelinay Bende patlamıştım bide etrafta çok üstüme geliyordu daha belli olmadı mı ne kadar geç bunalmıştım ben napayım bebiş her gittiğimizde bacak arasını kapatıyordu😂😂
Seda1208 Dolunaybelinay yapılıyor ben Kocaeli de yaşıyorum burada Umuttepe üniversite Hastanesi var orada yaptırdım zaten devlet hastaneleri de yapıyor genelde yapmayan çok nadirdir
Dolunaybelinay A-y-s-e-g-u-l ben mecbur 16 da gidecem cunku cinsiyet partisi olcak. O yuzden net olmalı
pinarakin1 Dolunaybelinay bende bugün gittim 12 haftayım diye doktor bebek kendini 13 haftaya tamamlamış %80 erkek dedi kan verdim ikili tarama için 3 hafta sonra gideceğim o zaman kesin söyleyecek
Dolunaybelinay pinarakin1 ya ne guzel. Erkek olunca direk belki oluıyır diyor lar muhtemelen erkek olarak netleşir sonuç 😂