Merhaba ben cocuklugumdan beri hep bu sorunu yaşadım 17 yaşında hastanelik oldugumu biliyorum hastanelerin uyguladığı klasik lavman pek işe yaramadı başka doktora çıktım o bana Bi lavman yazdı solüsyon şeklinde
B.t enema solüsyon şeklinde bunu kesinlikle alın dua edersiniz tuvalete cikamamanin ne kadar zor olduğunu bilirim 😔
Şişenin yarısına kadar yapın yaptıktan sonra koltukta sola doğru yatın zaten içeriden sizi sıkıştıracagi için direkt tuvalete gideceksiniz korkmayın ishal şeklinde atarsınız çok ikinmayin çok geçmiş olsun 😔