yigitinannesiiiii Kızlar son regl tarihime göre 6 haftalık hamile olmam gerekiyordu bugün hastaneye gittim ultrasonda 4+2 gözüktük keseyide gördük doktor haftaya gel kalp atışını dinleyelim dedi 5 haftalıkken duyabilirmiyiz kalp atışını
yigitinannesiiiii Kbra60 bende son regl tarihime göre bekledim keseyi net göreyim diye 4+2 olmasına saşırmadım olabilir geç döllenme vs 5 hafatalıkken duyuluyormu onu merak ettim bide benim beta hcg değerime göre en az 5 haftalık olması gerekiyor neye göre belirleniyor kafam çok karıştı
Kbra60 yigitinannesiiiii kesenin boyutuna göre doktorun da söylüyor zaten son adet tarihine göre uyumlu değil mi diye
Happymami yigitinannesiiiii kalp atışını 8.haftada duymuştum Geç döllenme olduysa biraz daha beklemen gerek
yigitinannesiiiii Kbra60 ya zaten keseyi gördüm ya şükür bundan sonra özele gidicem orda aklıma takılanları sorarım artık