limonlukekim0 doguma girmeden önce sakinleştirici yaptirip öyle ameliyathaneye gidenler oluyormuş. yaptıran var mı. biraz panik yapiyorum varsa yaptiran bilgilendirebilir mi
Merveb46 limonlukekim0 mantıklı aslında ben çünkü istemeden de olsa çok titredim doğum bitti odaya götürürdüm hala titriyordum çenem vücudum vs 2. de düşünebilirim