Srap Kızlar 2 gündür başım çok ağrıyor 2 gündür de parol ilacını içiyorum bebeğe zararı olur mu ki bu ilacın iki gün üst üste içince
ruya92 Srap parol gebelikte kullanılıyor bebişe zararı yok merak etmeyin ben hamileliğin ilk başlarında çok baş ağrısı çektim doktorum parol verdi günde 2 kere kullanabilirsin demişti 😇
ElifPeker06 Srap yinede çok sık içmemeye çalış bebeğe Bir zararı yok ama mesela ben kendime şöyle bir kural koydum ayda en fazla kendime 3 parol hakki tanidim çok başı ağrım olduğu zaman bende 2 kere alıyorum günde
Srap Bi öğlen bide yatmadan önce içiyorum hala da geçmedi 32 haftalık ta normal mi ki bu kadar baş ağrısı anlamadım gözümü açamıyorum resmen