Songultortcu Kızlar merhaba ben 20+3 te doktora gittim ayrıntılı ultrasona gerek olmadığını her gittiğimde kendisi iyice incelediğini söyledi ve yapmadı bende endişeleniyorum ister istemez sizce yaptırmalımıyım yani gerek yok diyor ama buradaki annelerede sormak istedim
deletedmom209 Songultortcu mutlaka yaptırmalısın başka bir göz de incelesin hiçbir zararı olmaz maddi olarak durumun yoksa devlette de yapıyorlar diye biliyorum şimdiden al sıranı