Evet bugün net olarak cinsiyeti öğrendik.Bi oğlum daha oluyor hayırlısıyla.12.haftada doktorumuz erkek tahmininde bulunmuştu gönlüm tabiki kızdan yanaydı☺️bugün 16+3 erkek olarak netleştirdi.Burda bütün cinsiyet tahmini postlarına ultrason resmini atmıştım kiminiz erkek,çoğunluk kıza benzetmişti☺️Bütün tahmin yapan arkadaşlara teşekkürler bu arada☺️Tüm minikler sağlıkla gelsin💙🌸