alinbezayan Tecrübeli anneler yine bir sorum olacak. Mamas&Papas marka bebek arabası kullanan var mı? Hangi modelini kullanıyorsunuz? ocarro ve Strada’yı gördüm. Memnun musunuz? Avantajları dezavantajları neler? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.😇