Selamlar. bugün çatlatma iğnemin 13. Günü anca dün hafif pembe gelen lekelenmem oldu akşam a geçti ama bu sabah yeniden leke gibi geldi. Sizlerde yerleşme kanaması ne kadar sürdü ve rengi kahverengiye döndü mü nasıldı? Kan vereceğim ancak erken olsun istemiyorum adetim 1 Mart