Merhabalar, aranızda daha önce bebeğine bu tanı koyulan ve 14.-15. Haftalarda ultrason bulgularında desteklenen oldu mu? Ben 12. Haftamda ense kalınlığı yuzunden nifty testi vermistim, test sonucum bu pzt cikti trizomi 18 pozitif geldi, sali gunu takipli oldugum doktora gittim ultrasonda bir elinde carpiklik kafa tasinda odem goruldu bu sendromu destekler bunlar dedi, ben carsamba gunu biri devlet hastanesinde digeri özel klinikte olmak uzere iki perinatologa gorundum cunku benim takipli oldugum doktor riskli gebelik uzmani degildi, carsamba gorundugum iki doktor da herhangi bir bulguya rastlayamadi, onlar da sadece bir elde suphe var ama su an acmiyor da olabilir dediler hatta biri sağ el kapalı digeri sol el kapalı dedi 🤦🏻♀️ Az önce bulundugum sehirde cok iyi oldugu soylenen baska bir perinatologla da telefonda gorustum, 15. Haftada trizomi 18in cok guclu ultrason bulgulari olur teshis edilmemesi mumkun degil trizomi 18 12. Haftada bile kendini belli eder dedi🤦🏻♀️ Kafam allak bullak 🥺 merak ediyorum o yuzden aranizda bebegine bu teshis konmus olup ultrasonda da cok guclu bulgularla dogrulanmis olanlar var mi? Hala bir umuda tutunmaya calisiyorum resmen 🥺