Kızlar bebeklerinize nasıl müzik dinletiyorsunuz ben klasik müzik dinletiyorum özellikle mozart tv den açıp normal ses seviyesinde uzanarak ama üstümde hep örtü oluyor birde kış malum kalın giyinmece örtüye rağmen yinede sesi duyuyor mudur bilmiyorum bilgisi olan var mı ☺️