Kızlar post açtım geçenlerde ovulasyonum pozitif çıkıyor diye birde kanamalı akıntım oldu karın ağrısı var vs demiştim geçen hafta doktorum bana ilaç yazmıştı almamıştım bugün eczaneye gittim günü geçmiş uzman tarafından tekrar yazılması gerekiyormuş hemen karşısında özel hastane vardı gittim oraya kanamayı söyledim muayene sonucu rahim duvarında kalınlaşma olduğunu söyledi gebelik testi yaptı kan verdim sonuç bekliyorum çok heyecanlıyım 😂😂 tesadüfün en güzeli olucak sanırım