Merhaba anneler 5+5 haftalık hamileyim. Bugün sanki elime acı biber sürülmüş gibi yanıyordu ellerim. Ellerimin yanması geçince ayak bileklerim yanmaya başladı. Neden olabilir bu. Normal mi acaba sizce. Internetten baktim gebelik şekerinden falan bahsediyor