KubraAydin Kızlar evde nasıl düşmesini sağlarım sürekli emziriyorum mama da veriyorum 11 di 14 olmuş 10 günlük daha bebeğim
Svcnvebebegi KubraAydin valla ne kadar doğru bilemem ama eskiler hep bir çay kaşığı şekerli su verirlermiş. Simdi lincleyen olur beni ama. Bizim bir tanıdığın çocuğu öyleydi. Sarılığı hep yükseldi hastaneye yatacaktı. Günde 2 çay kaşığı şekerli su verdi. 3. Günün sonunda sarılığı düştü. Deneyin diyemem ama belki fikir olur size dedim
Sinemmmmm58 KubraAydin bizim 3 ay surdu canim anne sutunden kaynaklanmis kiziminki korkmayin surekli sık sık emzirin
Svcnvebebegi KubraAydin haklisiniz ama en azindan bir çay kaşığı verin bence. Yinede siz bilirsiniz. Eskiler hep boyle atlatirmis. Mamada veriyormussunuz. Yukselmemesi lazım. Aksine düşmesi lazım. Size kalmış tabiki yinede. Annesi sizsiniz
Ahmetinannesi25 KubraAydin doktor bana mavi gece lambasının altında yatır demişti azalmasında yardımcı olur demişti çok çıkmamıştı zati benim gece lambam maviydi tevafuk denk gelmişti
Morprenses KubraAydin bizimde yüksekti ama düşmüş mama verip emzirdim sadece. Şekerli su veriliyormuş ama ben yapmadım:( sütün az mı geliyor acaba pompa var mı ben sağdım sağdığımı da şırıngayla sıktım meme emerken. Çünkü çabuk uykuya dalıyor şırıngayla destekleyince kısa sürede daha çok içmiş oluyordu.
KubraAydin Morprenses hem emziriyorum hem sağıp veriyorum mamayla destekliyorum bazen göğsümde ne kadar emdiğini anlamıyorum hep uyuyor göğsümde çünkü o yüzden sağarak veriyorum en azından görüyorum ne kadar içtiğini 1 saat arayla emziriyorum sürekli ama geçmedi bir türlü 🤦🏻♀️😭
Melegimm_ Benim oğlumda da yüksek çıkmıştı bize de doktor beyaz ışık önerdi akşamları sabaha kadar açık bırakırdık. Hatta bebeği bile ışığa yakın tuttuğumuz zamanlar olurdu bir kaç dakika şükür uzamadan geçti. Birde bol bol emzir uyusa bile uyandırıp emzir.
KubraAydin Buseozdemirrr evet canım geçti kaçıncı gün geçti hatırlamıyorum ama en son değeri 14 lere çıkmıştı sürekli emzirdim her 1 saatte bir zorla uyandırıp emzirdim emzirdikten sonra sağarak da verdim sütümü tekrar doktora götürdüğümde düşmüştü 🐣
Cotanakk KubraAydin bizim de 5. Gün 12.2 14. Gün 12.8 çıktı doktor 2 saatte bir emzirmeye devam et 1 ay sonra geçmezse uzamış sarılık testi yaparız dedi hala geçmedi şuan 16 günlük gözlerinin içi sarı yüzü de kara sarı gibi bir renk
KubraAydin Cotanakk daha sık emzirin 1 saatte bir emzirin bazen uykuda az emiyorlar biberon tutuyorsa sütünüzü sağıp verin zorla uyandırmaya çalışın ben öyle yaptım hep bide su verdim çay kaşığıyla bir iki damla
Cotanakk KubraAydin doktor sürekli emzirirsen gaz yapar dedi ve verimli olmaz tam açlık yakala dedi ben hiç mama vermedim acaba geceleri yatmadan mama vermeli miyim ne kadar vereyim eğer verirsem siz de hem süt hem mama vermişsiniz ne kadar veriyordunuz mamayı acaba
KubraAydin Cotanakk geceleri yatmadan önce birde sabaha karşı mama veriyordum gün içerisinde 1 kere veriyordum onun haricinde hep emzirdim ve sağarak biberonla verdim
KubraAydin Cotanakk normalde doktor önce emzir emzirdikten sonra mama ver yani 2 saatte bir mama ver dedi ama ben daha az sıklıkla verdim emzirmeye çalıştım daha çok
KubraAydin Cotanakk sma kullanıyorum bebeğimin haftasına göre 90ml vermem gerekiyordu ama içmiyordu hepsini bende hep 60ml verdim mamayla destekleyebilirsiniz aslında