Nefesim74 canım sertleşmen kasılma yeni mi yaşıyorsun daha iki taraflı şişlik oluyor değil mi başı ve poposu olarak düşün kafasının nerde olduğunu biliyosan anlarsın zaten benim oğlum da gündüzleri hareket etmiyor bazen saatlerce bekliyorum tık yok sadece kasılma oluyor gece olunca parti başlıyor gecelerin adamı benimki bende 33 haftalığım bu arada