rahimesarp Benim nazli kizim gelmiyo varmi benim gibi olanlar ben cok kafaya takiyorum cok stresliyim siz ne haldesiniz
Kardelenataklar rahimesarp bende aynı durumdayım ama stres yapmamay çalışıyorum ne kadar stres yaparsan o kadar daha zorlanırsın akışına bırak o öyle gelir dediler bende uygulamaya çalışıyorum
Mrv1007 rahimesarp ben de gebelik kolestazı sebebiyle 36+6’da sezaryen olacağım, keske biraz daha kalsaydı 38-38’ları görseydik diye üzülüyorum. Hepimizin derdi başka🤣 Sağlıkla gelsin minik kuşlarımız inşallah
rahimesarp Kardelenataklar akisina birakmaya calisiyorum ama olmuyo malesef bir an once kavusmak istiyorum 🙂
rahimesarp Mrv1007 yaa bende hep 38lerde falan dogurmak istiyodum 40i gormek istemiyodum ama 41bitcek hala gelmiyo inat ediyo😀