Arkadaşlar biraz geç oldu ama ancak kendimi toparlayıp yazabildim, kötü anlamda değil bebeğime adapte olmaya çalışırken uzun uzun yazılar yazamamak anlamında ancak yazabildim, biz 14 şubat günü sabah 7.55′te birbirimize kavuştuk her şey çok güzeldi, hastanede yatışım yapıldı damar yolum açıldı inanın açılan damar yolu belden uyuşturmalı yapılan anestezi iğnesinden daha çok acıttı, Neyse beni sedyeyle ameliyathaneye götürdüler tabi bende bir sağlıkçıyım anestezi uzmanıyla ne yapılacak işlem nasıl gerçekleşivek muhabbet ediyoruz diyorum ki şimdi hangi anestezi türünü uygulayacağız kombine yapalım diyor tamam önce spinali yapacaksınız değil mi diyorum bu arada ameliyathanedeyim oturuyorum, önce bölgesel uyuşturacağım şimdi başlıyorum dedi sonra bende spinal için dura çeperini geçip sinirden yoğun bölgeye anestezi vereceksiniz değil mi dedimaaa siz nerden biliyorsunuz bunları demeye başladı, alanımın fizik tedavi olduğunu duyunca normal olduğunu anladı epidural kateterini gösterdi, şimdi epidurali yapıyorum dedi bende ayaklarıma sıcaklı geleceğini söyledim derken anestezi işlemim tamamlandı bir 7-8 dk sonra bacaklarıma hissizlik geldi derken ben yattım ameliyathane hemşireleride bacaklarımı yukarıya aldılar anestezi uzmanım hep başımdaydı miğde bulantım var mı yok mu sordu sonra hafif oldu ama geçti dedm iğne yaptılar, sonra kızım doğdu sesi gelmiyordu telaşlandım yandan perdeyi açtılar gözleri açık elini emiyordu, çok aç doğmuştu 😁🤷🏻♀️ Neyse kızımı çocuk doktoru muayene etti ameliyathanede sonra küvezle götürdüler odaya çıkarmışlar benimde işlemlerim 15-20 dk ya bitti dikişimi yapmışlar beni de başka sedyeye indirip odaya aldılar 5-6 saat sonra beni yürütmeye başladılar ilk yürümede o söylendiği kadar zor değildi, ayrıca da karnıma gelip gidip baskı uyguladılar 5 kere yapmışlardır en az ama sadece regl ağrısı gibi ağrı hissettim her seferinde ve bitti kanamam benim fazla oldu biraz ve 10 güne de karnım dümdüz oldu, ilk 2-3 gün dikiş yerlerim baya sızladı ağrım oldu yanımda annem ve eşim vardı ikisi de bana gerçekten çok destek oldular özellikle wcye kalkarken kendimi kasmamam gerekiyordu 2-3 gün uykusuz kaldık çünkü bol su içip tuvalete çıkmam gerekiyordu, gün kurusu kayısı içmiştim ve gazım çabuk çıktı, nescafe 2si bir arada bol bol içmiştim, gün kurusu kayısı içtiğimden büyük tuvaletime bile çıkmıştım 2.gün bu arada kanamam çoktu demiştim bana fitil vermişlerdi ve azaldı daha sonra da antibiyotik yaptılar neyse çekeceğiniz 2-3 gün ağrı sızı onun dışında azalıyor herşey bitip gidiyor, hiç bir şey dayanılmayacak gibi değildi evladınız için emin olun değer sormak istediğiniz bir şey varsa burda olacağım…