Nurcanben aynı bende senin gibiyim canım telefonda aklıma geliyo soruyorum net bişe söylemiyolar tekrar gel kontrole dediler de ben malesef şehir dışına çıkacam zaten. Ama yüz yüze gelince heyecanlanıyorum bide ben bu konularda yeniyim kendimi ifade ederken çekiniyorum ama kendisi bence ben sormadan söylemeli zaten bazı şeyleri diye düşünüyorum. İçime sinmedi açıkçası birkaç gün bekleyip başka doktora görüncem ne olduğuna baksın artık