2 şubat yumurtlama gördüm 7 şubat eşimle ilişkimiz oldu ben memlekete geldim. 16 sında doktora hormonları ve herhangi bir sorun olup olmadığını kontrol ettirdim hafif enfeksiyon var dedi ilaç verdi vajinal ultrasonla baktı bu arada. 18 inde adet olmam gerekiyordu 1 haftadır adetim gecikti doktoruma telefon açarak söyledim ve acilen kan testi ver dedi röntgen filan hiçbişe yaptırma dedi sanırım geç döllenme olabileceğini düşünüyor ama geç döllenme adete yakın tarihte yumurtlama olanlar için düşünülür. Ben adetime 10 gün kalasıya eşimin yanında değildim zaten belirttim. Evde gebelik testi yaptım 2-3 gün önce negatifti ve doktor idrar testleri önemli değil önemli olan bizim için kan testi dedi. Anlam veremiyorum vajinal ultrasonda görmezmiydi eğer bir gebelik olsaydı ? Ve adetim 4 gün geçince evde gebelik testi yaptım negatifti. Son ilişkim 7 şubatta oldu. Varsayalımki 7 şubatta da yumurtladım bu kadar süre geçip bebeğin belli olmaması imkansız değilmidir?? Geç döllenme tam olarak nedir bana birisi anlatabilirmi?