Ceydoli- Kızlar pazartesi günü transfer oldum bugün transferimin 4. Günü evde ovulasyon testi vardı onla test yaptım silik cizgi çıktı. en son regl dönemim 2 şubat Ovulasyon testiyle gebeliğini öğrenen oldu mı hic?
Buseatlas Ceydoli- adetime 2 gün vardı bizde istiyorduk eşimle yakınım bir kutu avülasyon testi getirdi böyle denemem için. Bende Bi deniyim bakıyım belji geç yumurtlama olur deneriz dedim. Bit baktım çift çizgi. Adete yakın genelde yumurtlama olmjcağı için tek çıkarmış ve çift olursa hamilesin dediler. Ben şok tabi heöen normal test aldım evet hamileyim. 4 haftalık. Allah sanada nasip etsin canım benim 🙏
carpediem__ Ceydoli- ovulasyon testinde gebelik öğrenilirken test çizgisi kontrol çizgisinden daha koyu çıkıyor canm. 2.çizgi baya koyu belli oluyor
Ceydoli- carpediem__ makbule17 test günüme kadar yapacağım henüz transferimin 4. Günündeyim bugün test günüme kadar koyulaşır o zaman ben yapmaya devam edeyim tşk ederim kizlar
carpediem__ Ceydoli- daha erken o zaman canm şimdiden test yapmaya başlamak ama inşallah iyi haberler alırsın
Ceydoli- Boniboncuk tüp bebek yaptırdım ben doktorum bana 12. Gun test yaptır dedi erken gebelik testi aldım onu yapıcam :)
MorKelebek54 tontonhanim xanim gebelikte lh hormonu dyukseliyo bence ki cift cizgi cikiyo yumurtlama gibi. Cunku ovulasyon testi ile beta ogrenilmez yani cunku hormonlar farkli. 😃
MorKelebek54 Ceydoli- canim gebelik ile yumurtlama testlerini bir tutma. Yani ikisi cok farkli ovulasyon testinde gebeligi ogrenen vardir belki ama herkezde bir olmaz yani bu sekilde. Mesela çoğu kadinin ayda iki gun yumurtlama gunu olur, mesela regli bitikten 10 gun sonra ilk yumurtlamayi gorursun bi 10 gun sonra da ikinci yumurtlama görünür. Bazen de ayda darkli gunlerde degil de iki gun ard arda yumurtlama görünür ve bu da gebe kalmayi daha da kolaylastirir.farkli günlerde yumurtlama goruldugu zaman degerlendirildiginde ikiz bebek olasilgini arttiriyomus. 👍👍😃😃