minik22 handemie alttan muayene istemiyorum dersen bi hafta falan daha bekler ultrasonda gözükene kadar bana da söyledi ben istemedim bikaç gün sonra çağırdı
gamzecee handemie alttan ultrason zararlı değil ama belli bir haftaya kadar benim doktorum 9. Haftaya kadar hep alttan baktı
Oznur35 handemie zararlı olup olmadığına kesin birşey diyemem ama ben olmadım doktor bana git bi kaç gün sonra gel değerin hem yükselmiş olur hemde kese oluşmuş olur uzun lafın kısası alttan muayene olacağına bence biraz daha beklemelisin