Selam kızlar çok tedirginim ilk kan tahlilinde pozitif çıktı değerler. Bugün yine tahlil verdim şuan mı yoksa daha öncemi almışım bu paraziti ona bakılacak. Nerden nasıl aldım hiç bilmiyorum yeşilliklerimi temiz yıkarım , öyle çok kedi köpek sevme gibi bir huyum da yok. Varmı hamilelikte bakteriyi alan kimse 8 +0 ım ilk dönemler de bebekte hasar bırakabiliyormuş 😢