Yeni anne olacak olanlara bir kaç tavsiye de bulunmak istiyorum bebeğimi 1 ay 10 gün önce kucağıma aldım herşeyimiz eksiksizdi daha doğrusu eksiksiz gözüküyormuş kendi kendime dediğim şey keşke tecrübeli ve bilinçli olsaymışım oldu bebeğim için bir çok emzik biberon ve kıyafet aldım her bulduğum yerden üçer beşer aldım fakat aldığım emzikler reddedildi biberonlar gaz yaptı ve akıtma problemi çıkardı bol bol araştırma sonucu doğru emziği ve biberonu buldum şükürler olsun kesinlikle emzik frigg kauçuk olan biberon Philips avent natural oldu yeni doğum yapacak annelere en büyük tavsiyem sadece bu ikisi yeter ve kıyafet konusunda takım aldığıma çok pişmanım keşke hepsini tulum alsaydım diyorum. Soracağınız şeyler olursa seve seve cevaplayabilirim 🙏 Bez, emzirme, göğüs pompası, kalkan vs aklınıza gelen herşeyi sorabilirsiniz ❤️