fatos35 rahimde kanama yoksa yerleşme kanaması veya rahmin büyüdüğünden dolayı kaynaklanan kanama olabilir... 10.hafta civarında sütlü kahve açık pembe lekelenmem oldu doktoruma koştum prof. Benim doktorum ve bana adet kanaması yoğunluğu ve renginden kanamam olmadığı sürece asla endişelenmemem gerektiğini söyledi... ve dediki eğer embriyo sağlıksızsa ve düşük gerçekleşecekse genelde yapılan müdahalelerde bir anlam ifade etmiyor... kanaması olmadan rahimde kalbi duran ve hiçbir belirti vermeyen gebeliklerde oluyor o yüzden Allah a tevekkül et stres yapma dinlen ve kendini meşgul et