Biz 27+6yız ayın başında gittimde birisi 825 birisi 660dı ilk öğrendiğimizden beri aralarında bir kaç gün fark vardı ama geçen ay biraz açılmış çift yumurta ikizi oldukları için doktorum korkmana gerek yok dedi. İnsan yinede düşünüyor bir sıkıntı olurmu diye. Bu arada küçük olan aşırı hareketli o yüzden biraz daha zayıf olabilir dedi doktor sizde nasıl ilerliyor?