Herkese merhaba, 19. Haftadayim. Göbek dediğimin orasi sertleşmiş ama nedense dokununca acıyor. Bu arada oksapar kullanıyorum hep göbeğimden vuruyorum. İğne yeri acıyor heralde dedim ama baktım iğneyi yaptığım yer değil yakını bir yer. Başına gelen var mı acaba