Lolipop Doğurdum arkadaşlar dualarını eksik etmeyen herkesten allah razı olsun.Prensesim 35.Haftada 3kilo 170 gram olarak doğdu.Çok şükür iyi fakat 4 ,5gun tedbir amaçlı küvöze alındı.Bu bana biraz garip geliyor ama o şekilde demişler eşime.Sizce normal mi kilosu da gayet iyi ama kuvoze giriyor.Acaba bir ihmal mı söz konusu die düşünmeden edemiyorum.
Lolipop TugbaKnalada öyle bişey düşünmedim yalnızca kuvozun kilo ile ilgili olduğunu sanıyordum.Saolsun gerek doktorum gerekse ebem aydınlattılar beni...
Yasemiiiin Gözünüz aYdin 😊 darisi bizlerin basina ❤️ Canim benim bildigin kadariyla 36. -37. haftaya kadar erken dogum oldugu icin küveze aliniyor. Seninki erken geldigi icin bi kac günlügüne göz altinda tutmak istemisler. Aklina kötü seyler getirme iyi düsün iyi olsun