Damlademir decavitle coledan d yi kullanıyorum . Normalde eczane ve doktor herhangi bi öğünde aç karnına dedi. Bende bulantı olmadığı için sabahları aç karnına alıyorum decaviti, coledan d yi de ekmeye doktor 3 damla dediği için ekmeğe 3 damla sıkıp yiyorum. Sonra ardından hemen kahvaltımı yapıyorum. Ama sabah bulantıları varsa herhangi bir öğünde de aç karnına alınabileceğini söylediler.