Esragocmen ilk gebeliğimde sadece ilk haftalarda aşırı koku hassasiyetim vardı. Tiksinirsem kokusundan dolayı yemezdim ama bulantı yaşamadım. Son aylarına doğru çok hareketli olduğu için uyuyamazdım tek sıkıntısı oydu. İkinci gebeliğim sırt ağrısı , bacak krampları , kalçada ağrı , boyun ağrısı , bulantılar , miğde eşkimesi , iştahsızlık , bişey isteme ama istediğini bile yiyememe, çok severek yersem aşırı tiksinme adını bile duymayı istememe felan filan bir dolu zorluk yaşatıyor.. 😔