Herkese merhaba. İki gündür sanki regl olacakmışım gibi şiddetli ağrım var. Bir de dün geceden beri köpük gibi yoğun sarımsı akıntı oluyor. Pazartesi kontrolüm vardı, nstye girdim sancı filan yok. Bunlar doğum yakın demek mi tetikte olmalı mıyım? Yoksa normal mi?