mucizebebebegim Merhaba 4 hafta 6 günlüğüz miniğimle sadece keseyi görebildik içinde bebeği kaçıncı haftada görürüz sizce hanımlar
AysunUgur mucizebebebegim ben 4 haftalık öğrendim ama hemen doktora gitmek istemedim böyle stresler yaşamamak için, 7 haftama randevu aldım ve bebeği görüp kalp atışını duyduk çok şükür 🌸
mucizebebebegim Bende ilk bebeğimi 8 haftalıkken farkettim ve maalesef kalbi durmuştu sağlıklı bir gebelik olmadığı için o yüzden bunda çok titiz davranmak istedim 3 haftalıkken öğrendim şimdide günler geçmiyor heyecan stres herşey var 🥲
Elilar2225 mucizebebebegim 2hafta sonra gorebilirsiniz ben 6+2de gördüm. İnsAllah sağ-salim kucağınıza alırsınız 🙏