6 haftalık hamileyim kalp atışını duyduk fakat beta hcg değerim 27 bin çıktı normalde 50 bin olması gerekirdi. Gelismiyor mu acaba ? 2 düşükten sonra inanilmaz gergin ve stresliyim. Bunun bebege hic faydası yok farkındayım ama yaşanmışliklarin etkisini atamıyorum. Hcg önemli mi kalp atisindan sonra ? Hep 2 kat mi artar ? Benim bu zamana kadar cok düzenli arttı.