Herkese merhaba kızlar. Bebeğim haziranda doğacak. Anne yanı park yatak aldım ama içine nevresim takımı mı sermeliyim yastık ya da yorgan kılıfına şimdilik ihtiyaç duyacağımı sanmıyorum lastikli çarşaf seti mi alsam bilemedim sizlerin tercihi ne oldu neler aldınız