Haftaya perşembe deteylı ultrasonum var kocaelinden olan anneler yasemin doğana gidicem burda okuduğum bir kaç şeye göre tansiyon yüksekliği dediim aslında çok sağlıklıyız fakat diğer fiytlar malum biraz yüksek olduğu için size şey sormak istiyorum benden hastaneye dair belgeleri istedi yanınızda gelirken getirşn dedi ben tarama testlerini falan yaptırmadım elimde sadece ultrason fotoğrafları var onları mı götürceğim ?