Yesim96 Kızlarrr buraya giden oldu mu içinizden ben arıyorum arıyorum telefonu açan yok ultrason fiyatı ne kadar bilginiz var mı
Sinemmmmm58 Yesim96 sevgi hanim efsane bi doktor ilk cocugumda da ona gittim 9 ay boyunca 2 ye hamileyim yine hem devlet hem ozel olarak gidiyorum 85 tl ye muayene olmustum ben canim
Solunayy He o zman muane ücreti veriyorsun 75 80 tl felan ama sabah 8 de git sıra al. Doktor her kişi için en az 15 20 dk uğraşıyor erken gidip ilk sıralara düşersen işin çabuk olur
Gzde06 Bende kontrol için 2 haftada bir gidiyorum 85 tl ücreti erken gitmede fayda var biz 9da gidip öğleden snraya anca sıra alabiliyoruz
Yesim96 Gzde06 O kadar kalabalık mı oluyor ya benim burda Nur tıp var sadece cinsiyet öğrenmeye 300tl istiyor bende arayış içindeyim neresi uygun diye
Gzde06 Yesim96 kalabalık değil aslnda ama hastalarla 15 20dk ilgileniyor tek doktor olduğu için anca sıra geliyor