handeozt8 ben ilk dozumu hamile olduğumu bilmeden haziran sonunda olmuştum 🙈 sonra 13. Haftamda eylül ayında 2. Dozu oldum ve 3. Hak cıktığında aralık ayında tekrar oldum. Yani 3 doz biontech yaptırdım. Hiçbir sorun olmadı bende ve hatta hamilelerle ilgili en cok veri, araştırma vs. bu aşıda olduğu için doktorum da özellikle önermişti.
Geçenlerde kardeşimin eşi yakalandı ve eve taşıdı virüsü. Kardeşim 2 doz biontechli ve 21 haftalık 2. bebeğine hamile. Eşi ve kızı pozitif olduğu halde kendisi negatif olarak karantina sürecini atlattı 💙