blueberyy00 aylinnntrhn ay benim doktorum 15 olana kadar bakmadı bile erken diye meraktan çatlamıştim 15 de ise sadece tahminde bulundu 18 de net söyledi sizinki inşallah bakarda söyler en azından bı tahmin bile yetiyor insana
hunilimom aylinnntrhn ben 12 haftalikken gitmiştim en son sakin söyleme dedim doktora daha küçük yanılma payı çok yüksek heveslenip sonrasında üzülmek istemiyorum o yüzden ilk kızımı da 17 de öğrenmiştim bunu da yine 15-17 arası öğrenirim diyorum 😂
Karacaaa aylinnntrhn 15.haftada gittim göstermedi 17de,gittim gene göstermedi canım şu an 18im bilmiyrm cinsiyetini hâla
Anneoluyorummmm aylinnntrhn ilk kez mi bakıyor doktor yada bebek ters pozisyonda falan mı ? Erkek olsaydı 12 de doktorum bana söylemişti erkekler cabuk belli oluyor :)
aylinnntrhn Anneoluyorummmm görümceminki de 12 de belli olmuştu ama doktorum geçen hafta tahmin bile etmedi erken belki gelecek hafta demişti tahmine de razıydım😄
Anneoluyorummmm aylinnntrhn o zaman tahmin edemedi doktorunuz :) pozisyonla ilgilidir yada kız bebektir. Hayırlısı olsun inşallah
Anneoluyorummmm aylinnntrhn Benim de 12 de belli oldu sonra her kontrolde doktorum baktı artık kesin dedi :)) öyle yani
SerraveAnnesii İnşallah öğrenirsin 🙏🏻 Ben 18.haftaya kadar öğrenemedim bacak arasını hep kapatıyordu cadı kızım 🥲😀